Translate

onsdag 27 december 2017

Citrus Twist Kits: 3 To Inspire

En layout idag, kanske sista jullayouten för denna gången. Den är till Citrus Twist Kits och deras 3 To Inspire.

1) Get inspired by the holidays.
2) Use pops of red.
3) Use handwriting. This one is my favorite. I love to see my mother and grandmother's handwriting and I'm sure my daughters would see mine. I also include my daughters' handwriting because they are still little and it keeps evolving. 


Jag är inte så glad för att skriva på mina layouter, jag störs så av att jag inte har någon vacker handstil, jag vet att det är löjligt.


Vit CS med acrylfärg, min vän Annas fina cutfiler och mönsterpapper från mitt novemberkit från Citrus Twist Kits. Foto på mina barnbarnsbarn Alva och Alice med mamma Hanna på förra julafton. Detta året firade de jul med Hannas familj.

1 kommentar:

  1. Denna är helt helt underbar och din handstil likaså !!! Mer av den!!! Härlig tolkning och så glad jag är att dom utskurna grejerna kommer till användning!! KRAAAM ♥️

    SvaraRadera