Translate

onsdag 6 december 2017

Citrus Twist Kits: 3 to Inspire

Citrus Twist Kits där jag numera prenumererar på kits har flera roliga utmaningar varje månad. Ett är 3 to Inspire, den senaste är dessa
  1. Add dimension to your page
  2. Create a title that combines different alpha styles
  3. Use inks, watercolors, and/or paint on your background
Deras kits är alltid så roliga att jobba med, jag är såå glad för dom.


Den här var rolig att göra, särskilt för att jag tog fram mina gamla knappboxar för att bygga upp och få dimension. Jag använde color brush för bakgrunden på den vita cardstocken. Olika fonter på texterna, de turkosa glittriga + stjärnorna är från mitt kit. Jag ser nu att jag inte skulle satt happytexten snett, vet inte varför det blev så. Foto på mitt barnbarnsbarn Edith på babysim med mamma Hanna. Detta underbara foto gör ju hela layouten!

2 kommentarer:

  1. Allt är helt magnifikt Christel!!! Designen, knapparna, bakgrunden , fotot!! Och det är bara läckert att Happy är på snedden!! Ser väldigt genomtänkt ut så förklara inte bort det nu 😜😍
    Du brillierar!! Underbart!! Kraaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack, vad du är snäll, jag börjar ju tro att jag kan!!! Vilken tur att du finns som uppmuntrar mig! Kram

      Radera