Translate

måndag 11 september 2017

Måndag/Veckans Skiss

Måndag och cirkelgym på Friskis&Svettis. Förra måndagen var jag så glad för jag kände mig så stark, idag blev det katastrof. Jag blev helt utmattad, vet inte vad som är på gång, jag fick avbryta mitt i stretchingen efteråt och gå iväg, skämmigt om jag skulle svimma.


De hade invigning i lördag, men det verkar som om det fortfarande inte är riktigt klart.

Jag lyckades städa lite här hemma, men känner mig trött. Gick emellan och gjorde ett födelsedagskort  och använde skissen denna veckan hos Veckans Skiss. Sista dagen att ladda upp där.



Ett dubbelt födelsedagskort med Color Brush, en utstansad cirkel, pappersbannern och die-cuten från Crate Paper.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre idag!! Man kan inte vara på topp varje dag ju♥️ Ett härligt kort och en läcker tolkning av skissen. Gillar din smooshade bakgrund!! Gillar allt 😍 Så glad att du är med oss på VS och tolkar!! Kram 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och denna veckan har ju din en jättefin skiss där, måste tolka den ju.... Kram

      Radera