Translate

måndag 28 augusti 2017

Scrap the Boys

Igår gjorde jag en layout till Scrap the Boys. Jag hade lagt fram det också innan vi åkte på vår trip. De har en utmaning att använda ett stort foto.


Ja, jösses, det blev inte alls så bra som jag tänkte, troligen är det så, att jag tror att jag kan och har en bild i huvudet och sedan får jag inte till det. Kanske dags att lägga av? Fast nu har jag ju köpt så mycket nytt för så mycket pengar och får väl använda upp det först. 

Det är till Scrap the Boys och skall vara pojkar på layouten. Jag hade ett stort foto liggande på mina tre barn och försökte tänka utifrån pojkarna och att det är deras storasyster fast hon är minst. Jag kom att tänka på vad barnbarnsbarnet Alice sa i lördags när vi skulle spela spel, "jag är minst i detta hemmet och därför skall jag börja slå". Vad jag vet så är Alice född först av tvillingarna och då sa hon "jag är äldst och Alva är störst". Jaha, ja då är hon ju minst, eller?


Papper och dekorationer från Webster´s pages och en stor cut file som jag fått av vännen Anna. Fotot är nog från 1993 tror jag.

10 kommentarer:

  1. Dina fina barn!!! Så fint !! Och så roligt att mina utskurna grejer kommer till användning!! Nä du, sluta går inte an!!! Go girl!!! KRAAAM 💖💖💖

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, du hittar alltid något positivt, tack för det. Men, allvarligt, jag kan inte längre, har kämpat idag också! Kram

      Radera
    2. Du är bara ringrostig i din tanke!! Du har varit borta nästan hela sommaren!!! Bara skapa på, kladda lite i en sån Art Journaling eller så!! Helt kravlöst!!! Du KAN visst!!! ♥️♥️♥️

      Radera
  2. This is so very beautiful! Love your large ampersand and stitching. Thank you for joining us at Scrap the Boys.

    SvaraRadera
  3. Beautiful page, the stitching looks fantastic, thanks for playing along with Scrap the Boys!

    SvaraRadera
  4. I am a big fan of pink color on boy layouts. your page is fantastic !! Thank you so much for joining us at STB. Have a nice day. xoxo Heike

    SvaraRadera
  5. Fabulous design and colour choices!Thanks for joining us at Scrap the Boys this month.

    SvaraRadera
  6. Love this page. It's beautiful. Thanks for playing along this month with STB. 😘

    SvaraRadera
  7. So pretty and a special memory. Thanks for joining in at STB!

    SvaraRadera