Translate

tisdag 29 augusti 2017

Fusion Card Challenge & Paper Issues Scraplift

Ett kort idag som omväxling till mitt kämpande med layouter. På slutet visar jag också en layout som jag gjorde igår, en scraplift och tänkte att, det är kanske bra att komma igång med, att lifta en duktig scrappares layout. Varför visar jag den då? Ja, jag kan kanske närmast kalla det ett tvång, att inte bara visa de som jag tycker om själv utan även de som känns totalt misslyckade. Jag vet inte vad det är för mening med det, kanske för att inte utge mig för att vara bättre än jag är. Jag brottas alltid med att vara så jäkla ärlig, kanske ändå en bra egenskap.

Men, kortet först, det är till Fusion Card Challenge. Ett beställningskort där jag tyckte deras skiss passade.


Jag inspirerades av skissen denna gången.



Ja så var det då layouten till Paper Issues Scraplift Sunday. Den är denna fantastiska layout som vi får lov att lifta. Så läcker i upplägg och färger. Dessutom har min vän Anna gjort en så bra lift där.



Papper och diecuts från Crate Paper och dom där bokstäverna hade jag i mina gömmor från när jag hade månadskit från Studio Callico. Nu får det vara slut med mönsterpapper som bakgrund! Jag vet också vad det bl a är för fel, jag har för stora foto och det är för att jag tycker det är så jobbigt att skriva ut bilderna själv. Vet någon om det finns någonstans där man kan framkalla mindre foto? 
Foto på barnbarnet Wille ifrån hans 10-årsdag, idag är han 14 år.

3 kommentarer:

  1. Jag älskar din lift!! Superläcker med fina detaljer. Dom små papperslapparna/washitejpen på bokstäverna tex. Kortet är också jättefint, båda gör mig så glad!!! Så det då!!! Snart kommer du att se det också💚 KRAM 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gulliga du, vad skulle jag göra utan din aldrig sinande uppmuntran! Kram

      Radera
  2. Your bright happy flowers are perfect for a birthday celebration! Sweet card! Glad you joined us at Fusion!

    SvaraRadera