Translate

söndag 23 juli 2017

Paper Issues Try it Tuesday

En av många roliga utmaningar hos Paper Issues, denna gången med att använda acrylfärg, kanske annan färg också. Ibland har jag lite svårt för att riktigt fatta vad som menas haha! I värsta fall får jag fråga vännen Anna som är designer där.


För mig handlar det ju ändå om att göra layouter så om det inte riktigt stämmer så är det ju inte hela världen. Sedan är det ju så roligt att få lite respons på det jag gör, vadå bekräftelsebehov haha!


Jag strök ränder med acrylfärg och stänkte med mistfärg. Papper från Bella Blvd She blooms. Några utstansade stjärnor och andra dekorationer. Foto på barnbarnsbarnet Alice på hennes 4-årsdag. Snart kommer en layout till Alva också från den dagen. 


2 kommentarer:

  1. Åååhhh!!! Sååå snyggt!! Du hänger med och gör så "rätt" så!!! Dessutom Tokläckert !!
    Blir så glad!!! Tack!!! KRAAAM 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taack! Ja roligt är det att hänga med där en aning. Kram

      Radera