Translate

fredag 21 juli 2017

Fredag

Här är det verkligen varannandagsväder, sol igår, regn idag och så håller det på denna sommaren. Jag hade sovmorgon haha, oj vad jag blir trött nuförtiden. Jag kom ut på en promenad och gick först hem till sonen Joel, barnbarnet Ebba har kommit hem från 3 veckors språkresa till Malta och jag var nyfiken på hur hon haft det.


Hon hade haft det jättebra, men blev sjuk på slutet. Nu har hon fått antibiotika så det rättar till sig.(Snuset är inte hennes)

När jag kom därifrån regnade det ordentligt så det blev ingen lång promenad.


Det fina gamla huset, det ser obebott ut, fast det är det kanske inte.



Det stora grönområdet väster om Sandflygsgatan som jag tror sköts av Höganäs AB, där är fint.


Det är så fullt av stockrosor överallt.


Inga människor på badet idag.


Ha en riktigt fin helg nu alla ni som tittar in här hos mig!

2 kommentarer:

  1. Nu säger jag som dig, den här kommenterade jag på tidigare men nu är den borta ... hmm. Tekniken, haha!! Hur som helst ville jag bara säga att det är vackert där hos dig även när det regnar!! Kram 💚💚💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, så kan det bli ibland eller är det att vi missar att trycka publicera eller nåt. Kram

      Radera