Translate

fredag 5 maj 2017

Fredag

En lite konstig fredag, jag har haft svårt att ta mig för något. Jag tog iallafall en promenad kombinerad med lite ärenden och skoletande. Nu är det ju inte så bråttom med de där skorna eftersom det är vandringsskor som gäller imorgon och det blev inga heller.


Nu har träden slagit ut ordentligt, det är så grönt och fint.




Magnolian är nästan utblommad.


Jag var in till Saluhallen också och dreglade lite över alla bröden och annat gott. 

Harald gjorde klart i husbilen, han lyckades laga läckan så nu hoppas vi att det håller. Nu kan vi inte köra kommande vecka, men blir det för fint väder kan vi ju alltid köra och fika i Margreteberg haha!

Inga nya direktiv ikväll så jag har packat efter listan. Jag känner mig lite nervös, men allra mest förväntansfull och spänningen är stor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar