Translate

tisdag 4 april 2017

Stuck?!

Nu är det ny månad igen och en massa nya roliga utmaningar i scrapvärlden. Jag har gjort en tolkning av Stuck?!s första skiss.



Blått, ingen vanlig scrapfärg, men jag gillar blått och tycker det är kul att den färgen börjar synas lite. Blå CS som jag rev i kanten och använde miststänk och spray. Jag är lite trött på hjärtan nu och har använt trianglar istället som bakgrund. De härliga pappren från Bella blvd. Foto på barnbarnsbarnet Alva som också gillar blått.

7 kommentarer:

  1. Underbar !!!! Sååå snygg tolkning!! Blev ju Jätteläckert med trianglar istället. Du kan du💙
    Och ett så fint foto💙 Härligt!!! Kram 💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, så glad att du tycker om den! Jag gillar trianglarna själv och så glad för dom där pappren. Kram

      Radera
  2. A fun take on the challenge and I love the little duck with the umbrella. Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  3. She's darling, and how sweet is that little chick with the umbrlla. Love how you used the triangles for matting your picture.

    SvaraRadera
  4. FAbulous page, love the colours, sweet embellishments and the use of triangles! Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  5. What a fabulous layout, I love the triangles behind the photo, in place of the heart. Thanks for joining us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera
  6. What a fabulous page! Love the torn blue paper and love those triangles! Thanks for playing along with us at Stuck?! Sketches!

    SvaraRadera