Translate

torsdag 9 mars 2017

Torsdag

Idag tog jag cykeln för att förflytta mig lite längre och få lite andra vyer. Det är bra för knäna att cykla också. Ut till Strandbaden där jag satte cykeln och promenerade på hedarna ut mot Nyhamnsläge.





Jag tror faktiskt att det var lärkan som har kommit, kan det vara så? Jag är inte så bra på fåglar, men lärkan tillhör min barndom och jag är ju ändå rätt säker på den.


En ensam stor sten i vattenbrynet och jag läste sedan på en skylt att det var en gammal sockengräns.





Jag lägger ner rätt mycket tid vid scrapbordet just nu, men idag har jag varit lite irriterad, det har inte blivit som jag vill, så är det ibland, misslyckade kort....


Ikväll har jag varit på Fotoklubbens medlemsmöte där Pressfotograf Rickard Nilsson visade foto och berättade, jätteintressant och trevligt. Det var också roligt eftersom jag hade med mig barnbarnet Ina som är fotointresserad. Hon går på en mediagymnasielinje i Helsingborg med mycket foto. Jag tror att hon tyckte det var roligt.

1 kommentar:

  1. Så härligt att se dina vårbilder!!! Och kul att ni kunde göra sällskap till fotoklubben! 💚

    SvaraRadera