Translate

söndag 19 mars 2017

Söndag

Vi har inte haft något särskilt på programmet på hela helgen, men en promenad blev det idag också.
Jag vet faktiskt inte var dagarna tar vägen.


Det var lite skönare väder idag.


Fiskarna är på plats.


Det börjar bli lite grönt på de tidiga buskarna. Det är helt ljuvligt.





Igår var jag in till favoritbutiken Maria Grant. Har ni sett vilka ljuvliga kycklingar!


Jag skulle egentligen kolla några ponchos som jag sett på fb. Fantastiskt fina i en underbart material och fanns i gult, grönt och blått, mina favoritfärger. Vad jag vill ha! Men, tyvärr, igårmorse satt jag och shoppade scrapsaker hos CiliInPapers för alldeles för mycket pengar så jag får avstå, iallafall just nu.

2 kommentarer:

  1. Den butiken ser såååå mysig ut!!! Vet du, önska dig ponchon i för tidig födelsedagspresent !!!! JAA!! vilken bra idé !!! Hihi!!! Har du beställt dom fina Bella pappren nu? Jag lurar på dom jag med.... Ditt foto som banner är så snyggt!! Gillar!! Även om jag gillade den förra bannern också ... KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir ett besök där när du kommer ner och hälsar på haha! Beställt ja, som du redan vet! Kram

      Radera