Translate

söndag 5 mars 2017

Paper Issues

En ny sida som har många roliga utmaningar, Paper Issues. Min vän Anna har inspirerat mig att hänga på där så detta är min första, blir säkert fler. Jag har ju en tendens att alltid överdriva haha! Denna utmaningen är en moodboard och man lägger upp sitt bidrag på Facebook.https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10211350816919574&set=oa.1863271783911453&type=3&theater


Grönt, grönt, svårt att motstå!


Jag inspirerades alltså av det gröna, målnings- och stjärntemat och bladen. Vit CS och mönsterpapper från BoBunny också lite blandade dekorationer. Barnbarnsbarnet Alice målar ägg förra påsken.

4 kommentarer:

  1. Såå härligt och otroligt roligt att du gör mig sällskap hos PI 💚 En härligt glad och fin tolkning har du gjort!! Du Mood boardernas mästarinna 😊 Härliga detaljer !! Hoppas hinna pyssla lite efter fem-milen nu!! KRAAM 💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, roligt att du inte tycker jag apar efter dig, men de har ju så roliga utmaningar. Kram

      Radera
    2. Apar efter!!?? Nä absolut inte!! Isf gör väl jag det hela tiden med dig då vi inspirerar varandra!!! Det här blir ju ytterligare ett sätt att scrappa tillsammans fast vi är flera mil från varandra!!! 💚
      Bara jätteroligt!!! 💚💚💚. Kram

      Radera
    3. Precis så tänkte jag också! Kram

      Radera