Translate

måndag 27 mars 2017

Måndag

Idag kändes måndagen som den kunde göra förr i tiden när jag jobbade och hade haft en intensiv helg. Skillnaden är att nu kan jag bara vila mig och det har jag gjort idag. Friskis fick klara sig utan mig haha och jag har inte ens varit ute. Jo, jag gick över Kyrkplatsen över till min syster en liten stund. Hon hade fått så vackra franska tulpaner som jag fick se.


Jag var alls inte sugen på någon mat idag, men något skulle vi ha. Plötsligt tänkte jag stuvad spenat, det var längesedan jag åt det. Vi hade ett paket prinskorvar i frysen från i julas som behövdes ätas upp. Så detta delikata blev vår middag idag. 


Nya tag imorgon!

2 kommentarer:

  1. Såååå SKÖÖÖNT att du bara tar det som det kommer!!! Jag blir så glad!!! Och vackra tulpaner!! Gott med spenatstuvning, mums!!! 💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja men det grämer mig att jag inte riktigt pallar...... Åh, gillar du det också, jag hade nästan glömt bort det, gott är det. Kram

      Radera