Translate

fredag 10 mars 2017

Fredagspromenad

Solen sken från en klarblå himmel denna morgon och så glad jag blir då! Jag gick en lång promenad tillsammans med syster Anita. Vi gjorde ett bra val med att gå till Viken, då hade vi solen i ansiktet och vinden i ryggen.



Glada gubbar höll på med vårarbete i Lerbergets hamn.






Ja då är jag där igen, dom är så fina att fotografera.







Gamla kyrkogården i Viken ligger så vackert inne i samhället.


Vi fortsatte till Café Öresund och fikade innan vi tog bussen tillbaka hem. Gott och trevligt.



Senare på eftermiddagen gick jag för att hälsa på barnbarnet Amanda som provade på daglig verksamhet i Affären på Storgatan. Det är jättefint där och de säljer roliga och fina saker. Jag köpte en liten betongnalle, väl värt ett besök där. Då gör ni också något bra, det är roligt om de får sälja sina saker och ta emot kunder.
Ett roligt besök av dotter Mia när hon slutat jobbet, jag blir så glad för det. Riktigt härligt pensionärsliv alltså!
Ha en skön och rolig helg nu alla som tittar in hos mig här.

4 kommentarer:

  1. Önskar er också en skön och rolig helg. Kramar.

    SvaraRadera
  2. Åååhhhh!!!! Alldeles ljuvligt!!! Och dom fina badhytterna!!!! Kan aldrig bli för många bilder på dom!!! 💚 Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja dom är så läckra, särskilt i fint soligt väder! Kram

      Radera