Translate

torsdag 2 februari 2017

Veckans Skiss

Jaha, dagen efter jag skriver att jag ska backa med alla utmaningar och tolkningar så sätter jag såklart igång genast efter frukosten. Dessutom tror jag att jag skrivit det förut. Mig kan man inte lita på när det gäller scrapbooking! Det blev en tolkning av Veckans Skiss. Det var en skojig skiss och även om jag inte först tänkte kort så blev det ett sådant. Även denna veckan så är skissen ritat av en Edsbynscrappare, Maria.



Anledningen till att det blev ett kort är nog att de där diesen fortsätter att ramla in genom brevlådan och igår kom en humla haha! Jag måste ju prova dom eller hur?

5 kommentarer:

  1. Heeeelt UNDERBART!!! Gillar ALLT!!! Den humlan är jättefin och så även pappret m ränder 💗 Härligt!!! KRAAAM 💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taack, nu blir jag extra glad! Jag blir sällan nöjd med dom där korten. Kram

      Radera
  2. Åh, det kortet gillade jag också!

    SvaraRadera
  3. Va kul att du gillade min skiss =) Jag tycker du gjort en underbar tolkning!!
    Tack för ditt bidrag till VS, kraaam

    SvaraRadera