Translate

tisdag 28 februari 2017

Tisdag

Nu har jag det väldigt lugnt och jag tror att det är rätt bra. En promenad såklart, jag måste faktiskt, har ont i mitt högerknä just nu, det känns nästan direkt när jag har varit slö en period. Det är inte så roligt väder just nu, men ändå lite vårlikt på något sätt.


Lite ljus i det grå över Danmark.


Jag gick invallningen, det är alltid en bra runda, blir lite över 5 km.


Liten blå öppning här minsann.


Jag gick in en runda till sonen Joel och fick en liten fika. Köket fortskrider och nu har de valt luckor och bänkar, det är inte alltid så lätt, men det blir fint, antracitgrå.



Jag fortsatte till Blomsterbutiken som ligger vid Garage och Saluhallen, den finaste blomsteraffären i Höganäs enligt mitt tycke. De har även inredningssaker som är så fina. 



Hemåt igen och till garnaffären och nu är mina sommarstickningar klara. Nu kan jag börja åka husbil haha, där jag inte kan scrappa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar