Translate

söndag 12 februari 2017

Söndagstrött

Jag har inte varit utanför dörrarna trots ett fantastiskt väder och inga foton har blivit tagna idag. Min syster trodde att det är ett virus jag fått och så är det säkert. Jag får ta det lugnt och avvakta lite, vila och så ni vet..... Jag har nästan ingen hörsel på höger öra, konstigt.
Jag har iallafall glatt mig åt att mitt nya och fjärde barnbarnsbarn kom sent igårkväll, den första pojken. Det har varit en utdragen process, men det gick bra till slut och det är så skönt och så roligt. Det dröjer väl lite innan jag får träffa lille Mathèo, men jag har snott deras bild på Facebook. Pappa Tim och den lille gossen.


4 kommentarer:

  1. Grattis till ännu ett litet barnbarnsbarn. Krya på dig. Kram.

    SvaraRadera
  2. Jaa!!! VIIILA!!! I allafall LIIIITE ❤ En så ljuvlig bild!!! Stort grattis till lilla familjen och till barnbarnsbarnet!!! KRAAAM

    SvaraRadera