Translate

lördag 18 februari 2017

Sjukstuga

Så är det här, men det är inte jag. Harald är riktigt dålig, jag antar att det är influensa, han har sovit i två dygn nu och bara varit uppe max en kvart i taget. Hans artrosproblem har blivit värre, det blir det antagligen nu när han är sjuk. Så vi slår inte klackarna i taket precis. Värre saker kan ju inträffa, det blir ju bra igen.
Jag tog en promenad i gråvädret och kollade in lite butiker samtidigt.


Efter Köpmansgatan, besök på Sandflygsgatan och Outleten tog jag vägen genom Duvslagen.


Ett försöka att apa efter proffsen i Fotoklubben, inte hålla kameran stilla....







In till Saluhallen också, tittade, provsmakade och njöt. Sedan gick jag till Lidl och handlade haha. En pensionärs lott!


Ingen skärpa tyvärr. Där var mycket folk också ska jag försöka ta foton snabbt, då blir det så.



Hemkommen gjorde jag middag till oss och försökte locka Harald, men det gick inte så bra. Han åt ingenting, kanske imorgon. Kyckling med pasta, pesto och sallad, gott.

2 kommentarer:

  1. Sååå trist med influensa! Låter som det Henrik hade innan jul, hög feber och ont i lederna nåt vansinnigt . Krya krya!!! Fina foton och så mysigt med saluhallen . God mat också även om det inte är lika mysigt att äta själv. Ha det gott nu!! Kram 💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja det går ju över, men tradigt. Nu räknar vi ner till att hämta ut Bosse och då känns det bättre. Kram

      Radera