Translate

fredag 10 februari 2017

Pyssloteket

Fredag igen och min dag hos Pyssloteket.https://pyssloteket.wordpress.com/2017/02/10/sommarlangtan/ Titta gärna in där om ni har lust. Denna veckan har jag gjort en layout dit. Jag fick ett generöst paket av Pyssloteket och det är dom grejorna som jag i första hand ska använda. Det kan bli lite klurigt, men jag får ju lägga tid saker från mitt förråd. Vid denna tiden längtar jag alltid efter vår och sommar och nu gjorde jag en riktig sommarlayout.


En rosa CS för ovanlighetens skull och mönsterpapper från Echo Parks serie Summerparty, glada fina papper. Symaskinssöm och lite olika dekorationer från mitt förråd samt lite pärlor från BoBunny och Kaisercraft. Foto på barnbarnsbarnet Alva från i somras.

2 kommentarer:

  1. Heeeelt ljuvligt underbar!!! Men det visste du ju redan att jag tycker 💗💛 KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är så roligt att du gillar det jag gör! Kram

      Radera