Translate

lördag 25 februari 2017

Lördag

Jag var hos frissan och klippte mig, jag har gjort ett försök att låta håret bli lite längre upptill för att få något slag av frisyr, men jag har avskytt det. Har hatat att se mig på bild och i spegeln, nu blev det snagg igen, skööönt. Det blev en promenad också, inte så långt.


Mursten i solskenet.



Jag hittade en stor tomt med snödroppar.


Gröna portar och gröna sittplatser.



Jag gick hem till sonen Andreas, där händer det också saker med deras hus. Nya takpannor och nya skorstenar. Jag fick en mysig fika med familjen.


Kan man få smaka???? Sune hade ingen framgång där.

2 kommentarer:

  1. Men så ta en selfie då!!! Jag vill se!!! 💚 Så fina foton, gröna dörrarna !!!!💚💚💚 KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, så snyggt är det inte..... jo håret är väl ok, men det finns ju annat.... Ja jag flirtade lite med dig där... Kram

      Radera