Translate

onsdag 15 februari 2017

Layout

Bara en layout, ingen utmaning eller tävling alls..... Och det var väl tur det för den är inte så lyckad. Lyckad på ett sätt men de olika färgerna på foton gör mig jätteirriterad och störd. Jag hade redan det stora första på mitt barnbarn Annas mage och skulle snabbt själv skriva ut ett senare foto. Så bra blev det. Jag skulle ju börja skriva ut själv för storlekarnas skull hade jag tänkt, men det blev ju inte så bra i färgerna.


Jag gjorde mitt bästa för att skilja fotona åt lite. Papper från Crate Paper och vit CS också lite blandade dekorationer. Jag fick lite bråttom att göra iordning en pärm till lille Mathéo och ville ha en layout på magen som första layout. Senare idag ska jag få träffa honom!

4 kommentarer:

  1. Inte gör det nåt med färgerna på fotot!!! Jag gör ju mina olika ibland med flit 😊 Jättefint minne för Anna❤ Sååå MYYYSIGT att få träffa dom!!! Njuter med dig!!! KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, nej det är ju viktigast med minnet och hade färgerna blivit mer samstämmiga så hade jag varit supernöjd, alltid är det något haha! Kram

      Radera
  2. Önska dig en färgkalibrator till din skärm. Det gör väldigt stor skillnad mär man skriver ut. Nu är det samma färg på skärm som utskrivet foto. Kostar visseligen mellan 1500-2000 men räcker med billigaste. Visste inte hur bra förrän jag fick en. Vill absolut inte byta bort. /Birgitta Björkö

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset Birgitta, det ska jag undersöka, visste inte ens att det finns. Kram till dig och hälsa Tommy!

      Radera