Translate

söndag 5 februari 2017

Flyttfortsättning

Jag hjälpte till lite med dotterns flytt idag igen. Dom körde några flyttlast till, bokhyllor bl a och nästa helg går den riktiga inflyttningen av stapeln.


Jonas bror Niclas med fru Camilla var flytthjälp idag.



Vi sorterade böcker i bokstavsordning så Mia sedan kunde sätta in dom i hyllorna. Det är inte lite böcker!


Jag gick en promenad innan jag cyklade hem igen. Nu är det gråväder så mycket som det kan bli, trist.





Jag blev sedan bjuden på bio av Mia, hennes biovän hade blivit sjuk. Vi såg denna om Jackie Kennedy, en lågmäld film om en stor händelse när John F Kennedy blev mördad i november 1963. Jag minns det såväl och precis var jag var och vad jag gjorde.  En fantastisk skådespelarprestation. Tack för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar