Translate

torsdag 23 februari 2017

Colorful Creations

En layout idag, första gången jag tolkar denna sidan som jag tror är ny. Det är Colorful Creations  och deras första utmaning denna månaden är att göra en layout eller annat i vitt och svart samt ytterligare en valfri färg.


Jag valde gult som tillägg, det passade till klänningen på fotot. Bakgrundspappret är från Jillibeans serie Chit Chat Chowder och även en del av dekorationerna. De svartvita papperna är blandad kompott. Blomstänglarna har jag stansat ut i min Big Shot. Foto på barnbarnsbarnet Alva och mamma Hanna.

13 kommentarer:

  1. Jag döööör!!!💛💛💛💛 UNDERBAR!!!!
    Störtsnygg!! Jag bara njuter!!!! Tack!!! KRAAAM 💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack jag gillar den färgkombon själv och blev så nöjd! kram

      Radera
  2. Du är en mästare! Kramar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Ulla, nu är du alldeles för snäll! Kram

      Radera
  3. Love the yellow and all the layers! Such a darling photo. Thank you for joining us at Colorful Creations:)

    SvaraRadera
  4. Totally gorgeous! Thank you for laying along with us at Colorful Creations x

    SvaraRadera
  5. Fabulous layout! Thank you for playing along with us at Colourful Creations!

    SvaraRadera
  6. Such a gorgeous page, love it! Thanks for joining us at Colorful Creations :)

    SvaraRadera
  7. Such a sweet layout. Thanks for playing along with Colorful Creations.

    SvaraRadera
  8. What a beautiful layout. Thank you for joining us at Colorful Creations! Agnieszka DT

    SvaraRadera
  9. Wow, love your take on the challenge. Thanks for joining in with us over at Colorful Creations.

    SvaraRadera