Translate

tisdag 3 januari 2017

Vansinnig!!!!!

Jag säger då bara...... Bokslut i Höganäs Fotoklubb, jag blir galen, hur kunde jag bara ta på mig något så idiotiskt. Nu har jag suttit från kl 13 till nu 21.30 och får inte ihop det. Först slog det på 50 öre, sedan 1 kr och nu plötsligt ännu mer. Också ett bokföringsprogram som jag inte klarar av i min Mac. Jag får ett jävla tryck i bröstet, ont i huvudet och vill bara skrika ut alla svordomar som jag kan och sedan börja storgråta. Tack och lov ska jag avgå nu på årsmötet.


Annars började dagen bra, jag kom ut tidigt eftersom jag skulle ta ner bilder från Fotoklubbens julsalong på Biblioteket. Jag fortsatte med en promenad och var så glad för det gick så lätt att gå, blyet i skorna var borta och jag gick med spänstiga steg. Den känslan är helt borta nu.



Julgranen står kvar.





Invallningen var avstängd idag så jag vände. Jag gick hem till sonen Joel och fick en liten pratstund istället.



Harald tog hand om middagen idag medan jag kämpade med bokslutet. Han lagade kålpudding, alltid väldigt gott.



4 kommentarer:

  1. Åhhhh ❤❤❤❤ tänk om jag kunde hjälpa dig!!! Dessvärre är jag både usel på sånt pappersarbete och bor ju alldeles för långt borta. Känner med dig massor!!! Gumman ❤ Hoppas det löser sig och som sagt snart slipper du det!! Massor med styrke kramar Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, du hade nog kunnat hjälpa mig med Pysslotekets blogg! Kram

      Radera
  2. Lycka till med bokslutet. Jag vet hur jobbigt det kan vara. Jag lämnar in årsredovisning för den jag är god man och det skall stämma på öret.
    Jag har kommenterat en gång till på kakfrosseriet om du vill läsa. Kramar och lycka till än en gång.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja nu vet jag iallafall att någon god man ska jag inte bli, har annars haft tankar på det. Kram

      Radera