Translate

tisdag 31 januari 2017

The Studio Challenges

Idag har jag gjort en layout och hann precis fota den innan mörkret sänker sig nu. Den är till The Studio Challenges och deras januariutmaning. Den handlar om att dokumentera minnen från 2016.

Today we challenge you to ...
 Review the Year - instead of looking forward to the new year ahead, I want you to look back at the year you have just had! It could be a review of the whole year, something special that happened or your favourite thing about the year, or maybe it's one you would rather forget! it's up to you!


Jag gjorde en layout om året 2016 då vi slutade segla med egen båt och köpte vår husbil. En stor händelse för oss. 
Vit CS och mönsterpapper från KaiserCraft. Titeln Hello har jag klippt ut av pappren och sedan fyllt på med lite annat. Texten har jag skrivit med min gamla skrivmaskin.

6 kommentarer:

  1. Så snygg denna är!! Läckra färger och den stora titeln. Härlig design!! Och ett häftigt minne att bevara!!! 💛 KRAAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så mycket tack, tänkte på dig är jag stänkte den svarta misten, jag är för flitig med det och får det sällan där jag tänkt! Kram

      Radera
    2. Tänkte just att du får dina stänk sååå BRA alltid !! 💚

      Radera
  2. Getting a camper is exciting!!!! Have fun and great page! Thanks for joining us at The Studio Challenges.

    SvaraRadera
  3. Love your design and the colors. The x-large title really sets it off. Thanks for joining in with us at The Studio Challenges

    SvaraRadera
  4. Love your title! Gorgeous layout. Thank you for joining use at The Studio Challenges. A great YIR layout.

    SvaraRadera