Translate

fredag 13 januari 2017

Pyssloteket

Fredag och jag har mitt inlägg som gästdesigner hos Pyssloteket. Idag är det en layout som jag egentligen tycker bäst om att göra även om det tar mycket längre tid än ett kort.


Jag har använt vit CS med miststänk och mönsterpapper från Echo Parks serie Just Be You. Jag har klippt mindre bitar av dessa och även klippt ut rundlarna. I serien finns också 2 ark med stickers så allt övrigt är därifrån. Foto på barnbarnet Ebba från i somras när hon var med oss i Bohuslän.

2 kommentarer:

  1. Underbart inspirerande layout och så snygga papper som jag absolut villhöver ju, haha!!
    Så härligt att få hänga med dig där hos Pyssloteket min vän 💚 Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, det är ju roligt och samtidigt svårt eftersom jag ju helst ska använda material som finns i butiken. Dom här pappren gillar jag så då är det kul. Kram

      Radera