Translate

måndag 23 januari 2017

Måndag

Det blir inte en enda bild idag. Jag startade måndagen som vanligt med att cykla till Friskis&Svettis och kom inte in, fullbokat. Jag hade bokat men kom några minuter försent, helt jäkla onödigt och jag blev så sur. Jag ville bara hem och blev sådär barnsligt löjligt sur när mina planer för dagen gick om intet.  Det gick över igen, men jag gick inte ut. Men, vet ni vad, min storstädning som har varit trög på slutet blev klar. De sista lådorna och annat är sorterade och klara. Hur skönt som helst. Dessutom har jag fått sån bra ordning bland mina scrapsaker och jag har sorterat ut en massa. Nu har jag en jättestor låda full med saker under sängarna som jag bara kan ta fram när barnen vill pyssla. Nu är det paus en dag och på onsdag börjar röjningen i förrådet i källaren, det blir en utmaning.

2 kommentarer:

  1. Åhh vad jag känner hur det kändes!!! Tur att du har sån kämpaglöd så du skakar av dig och bara påt igen sen!! Alltså heja dig vad du är duktig i din röjning!! Så imponerad !! Ha en bra dag min vän ! 💚 KRAAM

    SvaraRadera
  2. Åh, glömt att svara, idag har jag röjt och är så nöjd med det! Kram

    SvaraRadera