Translate

lördag 14 januari 2017

Lördag

Lördag idag alltså och jag har storstädat med allt vad det för med sig i en hel vecka. Snart är det klart. Det går trögt nu, jag har tappat energin. I morse var jag tvungen att ge mig ut för att få frisk luft och rensa hjärnan.  Tradigt i gråvädret som är hos oss nu, det finns inget som muntrar upp.


En liten ljusglimt på himlen.



Lite tidigt vårtecken kanske?


Fikapaus.


Liite snö kom idag på morgonen, men inte så att det känns ljusare precis.


När jag promenerat bytte jag till cykeln för att cykla till ICA och hämta ett paket från Adlibris.


Nu kan vi planera och drömma om en ny husbilssäsong.


Syrran kom upp och provsatt vår nya fåtölj på nya platsen.


Vi väntade ett planerat besök som inte kom så vi fick premiäräta våra semlor själv. 

2 kommentarer:

  1. Klart att energin tryter efter din virvelvindsrensning!! <3 Som jag sagt förut, det visar bara att du är mänsklig min vän!! En sån fåtölj har vi också men med björkträ och en naturvit/beige klädsel, skulle vilja ha er klädsel istället!!! Skulle passa vår soffa :) Gott med semlor! Brukar köpa bullarna och göra egna med sån grädde jag kan äta, inte lika gott men får duga. Ha det gott min vän! KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja en sådan fåtölj hade vi också, men den var utsliten och den nya har en mycket bättre dyna och dessutom blev den snyggare framför den vita väggen och passar ihop med vår soffa här också. Dom är sköna att sitta i och inte så klumpiga. Ja, jag brukar ju baka dom själv, men dom här var inte alls dumma, det är säkert precis lika gott att göra som du! Kram

      Radera