Translate

fredag 16 december 2016

Scrap Our Stash

Månadens skiss hos Scrap Our Stash idag och jag är gästdesigner där denna månaden. Skissen kompletteras alltid med 3 listor med olika saker.



Oj, här har jag inte sparat på något, ser ut som en bomb slagit ner haha! 
Lista 1 Röd färg och stjärnor
Lista 2 grön färg
Lista 3 paljetter av olika slag och guldstänk
Vit CS och papper från det fina kitet från Bella och symaskinssöm.

Då är jag klar med mina åtagande där, det är alltid roligt även om jag alltid blir lite missmodig över vad jag presterar.

2 kommentarer:

  1. Åhhh!!! JAAA!! En bomb!!! En GLÄDJEBOMB!!! Tokläcker och jag gillar den massor!! Precis vad jag behövde nu. Dom pappren är ju för fina och du har skapat så härligt med dom. Mysigt och GOTT foto också 💚💚💚 Du ska vara så stolt över det du gjort och grattis igen till SOS att dom valde dug som gäst. Kram på dug min vän!! Anna 💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack, nu gör du mig extra glad för den här layouten har jag haft obehagskänsla över. Nu kan jag lägga det bakom mig, varför gör jag såhär mot mig själv? Det undrar jag alltid och ändå tackar jag stolt ja till uppdrag! Ja, du vi hade behövt en fika tillsammans! Kram

      Radera