Translate

lördag 3 december 2016

Mysig lördag

Ibland är det skönt med sådana där dagar utan något måste. Att bara göra vad som dyker upp i huvét. Fixa lite hemma med lite av varje också gå en promenad. Idag blev det en väldigt kort promenad, jag tittade in hos sonen Andreas och familjen och det var så mysigt.


Granen på Sundstorget är så fin.



Ny katt hos familjen, Zombo tror jag hon heter.


Svärdotter Ulle med Sune och katten.


Barnbarnet Charlie har fått glasögon och så fin han är i dom. 
Vi har tänkt att köpa en sån där fritös där man inte behöver olja och jag tittade på deras som dom är så nöjda med. Hemkommen beställde vi sedan en på nätet, hoppas det blir bra, tanken är att vi även kan ha med den i husbilen.


Senare på eftermiddagen gick jag till Bokhandeln där Timbuktu signerade sin bok En droppe Midnatt. Jag tycker mycket om honom, hans musik och vad han står för.

4 kommentarer: