Translate

söndag 4 december 2016

CASology

Såhär på andra advents morgon visar jag ett kort till CASology.




Mycket snart tänder vi det fjärde ljuset och då är det jul på riktigt.


Jag använde svart som bas med ett tunt silvrigt papper emellan. Jag har sytt runt det svarta innersta men det syns dåligt på fotot. Jag har stämplat och embossat ljusen och texten, jag är verkligen nybörjare där och det blir lätt lite "kladdigt". Egentligen beror det nog inte på att jag är nybörjare utan mer att jag är för snabb och inte har tålamod. En liten blingstjärna får sedan symbolisera julen.

3 kommentarer:

  1. Åh!! Så skirt och vackert med det tunna silverpappret!! Härlig kombo med svart och silver!!! KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, men det är lite slarvigt! Kram

      Radera
  2. What a lovely monochromatic design! I love the stitched frame and the embossing on the candles!
    Thanks you so much for joining us over at CASology! :)

    SvaraRadera