Translate

fredag 21 oktober 2016

Veckans Skiss

Äntligen fick jag sätta mig med mina vackra papper, klappa på dom, sätta ihop olika färger och mönster och allt vad det innehåller, det där scrappandet! Jag älskar det! Det har inte blivit så mycket i sommar och det blir svårt att komma igång. Det innebär också en massa surfande på olika sidor eftersom jag tycker om att vara med på olika utmaningar och tävlingar. Vad är då inte bättre än att starta med en välkänd sida, Veckans Skiss. Denna veckan har scrapvännen Carina ritat skissen så det blev extra roligt och dessutom en fin skiss att starta med.


Sedan valde jag ett foto från i somras då jag och Harald besökte min vän Anna i Edsbyn som är en sådan duktig scrappare. Jag är så glad för hennes vänskap och hon inspirerar mig så mycket, vi har liksom samma smak. Just nu är hon "i ropet" och får det ena designuppdraget efter det andra och jag är så glad för hennes skull. Gå in och titta på hennes blogg!


Jag vände på skissen och använde vit CS och papper från Studio Callico, svart miststänk och lite paljetter. Sytrådstrassel och några dekorationer.

Nu är jag igång!

5 kommentarer:

  1. Åhhh!!! Christel finaste Du!!❤️ Du är ju alldeles för snäll med mig!!! Tack för alla superlativ, jag rodnar !! Du har som alltid ,trots påstådd ringrostighet, skapat en så härlig layout. Kul att du vred på den och underbara glada papper och färger . Och det &:et är ju så fint . Gillar färgstänket och dekosarna som fortsätter ut mot hörnen! Åhh så härligt att du är igång igen, saknat dig massor!!! Kram Anna ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, jag behövde lite uppmuntran nu, kanske det går alltså? Och jag får nog erkänna att jag tycker om den själv haha! Kram

      Radera
  2. Sååå roligt att du är hemma igen och ännu roligare att du är med oss på veckans skiss med en jättehärlig tolkning av min skiss! Tycker du verkar vara på banan direkt så det blir nog inga problem med att komma igång. Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad glad jag blir att du tycker om min tolkning till din fina skiss. Nu är det bara att köra på! Kram

      Radera
  3. Så fantastiskt fin LO! Den gillade jag och blev glad av!

    SvaraRadera