Translate

onsdag 14 september 2016

Fullt upp

Mina små uppdrag har ju stått tillbaka under vår färd med Bosse och nu får jag ta igen det. Då blir det en aning hektiskt och fullt upp. När detta väl var avklarat hade vi bestämt att träffa barnbarnet Jonathan med familj på Kvickbadet. Jonathan fyller år idag, 32 år, helt ofattbart för mig. Jag gjorde en pastasallad som jag återkommer med receptet på imorgon.


Jonathan kom från jobbet och Alva och Alice från förskolan. Hanna kom senare från sitt jobb så jag hann bara säga hej till henne.


Värmen fortsätter och det är helt ofattbart. Det blev äntligen ett bad för mig.




Alva och Alice lekte på lekplatsen en stund före badet.








Jag var tvungen att lämna familjen eftersom jag skulle börja i en kör med dotter Mia. Jag är inte någon sångfågel direkt, men det behövs inte säger alla. Jag vet inte riktigt om det är så.....
Det är Joyvoice som startar i Höganäs och det var roligt. Väldigt många människor som ville börja och en entusiastisk körledare, får se hur detta ska bli. Tack Mia för att du tar mig med och dessutom bjuder på avgiften!


3 kommentarer:

  1. Härligt 💚 Så fick du bada i annat än brunt vatten äntligen 😉 Klart du kan sjunga!! Alla röster behövs i en kör!! KRAAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja härligt är det! Du har så rätt där, men jag har bestämt mig för att hoppa det där. Kram

      Radera
    2. Ja du har ju annat som håller dig socialttränad om man säger så 😘 Du sitter ju inte bara hemma och rullar tummarna direkt!! Ha en härlig fredag!! KRAAM

      Radera