Translate

måndag 15 augusti 2016

Söndag

Vi hade tänkt oss en liten tur med Bosse, men vi får vänta tills båtaffären är avklarad och dom har hämtat henne. Harald vill gärna vara med när förtöjningarna ska släppas ifall dom har några frågor. Vi har ju inte bråttom precis och vi har det bra.
Jag tog en långpromenad med dotter Mia, då blir det inte mycket fotat, mest pratat haha!


Lerbergets hamn


Haha, inget proffsfoto precis!

På eftermiddagen kom sonen Andreas med fru Ulla och barnbarnen Sanna och Charlie.


Dom beställde pannkakor så det fick bli så.






När pannkakorna var uppätna så var det fri sittning haha!

Nu på måndagsmorgonen har jag precis suttit en dryg timme med Applesupport för att försöka få ordning på min dator. Det blev inte avklarat denna gången heller så fortsättning följer. Det är iallafall helt fantastiskt att få den hjälpen. Problemet är något med ICloud som jag egentligen inte använder.

2 kommentarer:

  1. Ååååå!!! Mysigt m en pratpromenad💚 Skulle jag behöva nu på alla plan, både motion och rensa hjärnan... Gott m pannkakor, det blir det här ikväll 😃 Förresten så har jag uppdaterat nu 😜 KRAAAM 💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är en bra kombo, vi försöker göra det annars sitter vi bara i soffan och pratar och nu får vi motion samtidigt. Du kan ju inte hinna allt, men det är klart, rensa hjärnan behövs verkligen ibland och när man babblat om allt som gnager så känns det lättare. Har kollat nu din senaste fina layout! Kram

      Radera