Translate

onsdag 13 juli 2016

Let´s Get Sketchy

Senaste veckans skiss hos Let´s Get Sketchy passade så bra till layouten jag skulle göra.


Kusin Gun fyller år när vi är borta så hon fick en layout nu tillsammans med lite hopplockade scrapsaker. Gun är den enda jag känner här i stan som scrappar och hon gör mest kort, det är iallafall roligt att ha det gemensamt.
Jag vände på skissen ett halvt varv och det är lite annorlunda färgval för mig, men passande till Gun tror jag.


Jag har använt lite äldre papper från Basic Grey, det är så roligt när de kan komma till användning. Lite miststänk och stencilstämpling på den vita CS. Fint foto på Gun tidigare i sommar.

12 kommentarer:

  1. Åhh !!! Så glad hon säkert blev för den fina sidan💚 Härliga färger och papper dom passar jättebra till fotot!! Snygg skiss också dom du har tolkat jättebra!!! Tack för fin inspiration min vän!! Kram Anna 💚

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja jag tror hon blev glad för den. Kraam

      Radera
  2. So beautifully done...love the pp on the circle with the flower---thanks for joining in at LGS!

    SvaraRadera
  3. Beautiful page. I love what you did with the sketch. Thanks for playing at Let's Get Sketchy.

    SvaraRadera
  4. Really lively and beautiful page!Thanks for joining us at LGS!

    SvaraRadera
  5. Lovely page!
    Thanks for sharing it with us @LGS!!

    SvaraRadera
  6. Lovely layout, Thanks for playing along with us at LGS!

    SvaraRadera
  7. Beautiful page. I love what you did with the sketch. Thanks for joining us at LGS!!

    SvaraRadera
  8. Beautiful page, love all the details! Thank you so much for joining us at Lets Get Sketchy :)

    SvaraRadera
  9. Love your take on the sketch. Thanks for joining in at Let's Get Sketchy.

    SvaraRadera
  10. What a gorgeous page!!!! I love the design!!!! Thanks for joining us @LGS!

    SvaraRadera