Translate

söndag 3 juli 2016

En liten butik

Idag har jag gjort en layout till En liten Butiks juliutmaning. Det är scrapvännen Åsa som håller i den och den går ut på att lifta en av hennes layouter. Lifta är alltså att ta efter hela hennes layout eller en del av den. Man får välja mellan två och det var ett svårt val eftersom båda är så fina. Till slut valde jag denna.


Anledningen är att jag tycker dessa clean & simplelayouterna är så fina, men att jag sällan gör det. Jag har alltid så svårt att hejda mig. 

Så här blev min


Jag gillar den själv riktigt mycket, jag måste försöka hålla igen mer. Den här är på vit CS och pappren är gamla från Pion Design som jag har svårt för att använda annars. Ett blockpapper, en guldram samt några blommor i genomskinlig plast, heter något som jag glömt och lite annat. Foto på barnbarnet Wille när han var liten.

Tack Åsa för att jag fick gjort denna!

5 kommentarer:

  1. Åh, Christel! Jättefin lift av min LO. Tycker om att du verkligen har hållit dig till att göra den CAS. Du har fått med fina detaljer och fotot är underbart! Tack för att du är med i En liten butiks julitävling. Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad roligt att du tycker om den, det gör mig lite stolt!

      Radera
  2. Jätte jätte fin Christel!!! 💚 Underbart foto och alla dekorationer och papper är så fint ihop. Men jag älskar även då du går loss lite mer!! Du behärskar ju allt. Du ger alltid så mycket inspiration!!! Så härligt att du delar med dig hos oss på En liten butik💚 Tack!! KRAAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, ja jag är också lite splittrad där som i så mycket annat haha! Men, jag blir oftast nöjd när jag håller igen lite, eller inte????? Knäpp är jag! Kram

      Radera
    2. Inte knäpp alls! Det ena behöver inte utesluta det andra 💚 Kul med variation i sitt skapande beroende på humör!! 😊 Kram

      Radera