Translate

torsdag 23 juni 2016

Veckans Skiss

Tisdagen har passerat och skissen där är Åsas sista skiss. Hon gör alltid så rena fina skisser så det är trist att det blir den sista.  Hoppas det blir många som tolkar den!


Min tolkning där är denna layouten.


Jag har använt helt andra färger än vanligt och faktiskt kändes det lite roligt, även om det inte är mina favoritfärger. Jag tyckte dom passade till tegelväggen på fotot och pappren är från BoBunny. De fina korkhjärtan har jag fått av min vän Anna. Fotot är på min svärdotter Petra och barnbarnet Wille, det är så gulligt tycker jag.

Idag är jag trött och jag packar upp, tvättar och packar igen för midsommarsegling. Just nu vet jag inte riktigt vad jag har var, det känns faktiskt lite tröttsamt. Men, samtidigt vet jag, att bara vi kommer iväg blir det roligt och skönt. Mitt i allt hade vi en visning av båten i eftermiddag. Vi ska segla till Humlebeck i Danmark, träffa vänner och fira midsommar. 

Jag önskar er alla en riktigt fin midsommar, ser ju ut att bli riktigt fint väder!

7 kommentarer:

  1. Åhhh ska ni åka iväg nu då igen jag som är s glad att ha dig hemma😘 Men jag förstår att det ju är härligt att segla nu och särskilt till midsommar. En fin och samstämd tolkning. Kul att använda lite ovana färger ibland och dom passar fotot jättebra ! Kul att hjärtana kommer till användning. Hoppas du har wi-fi nu vid hamnen i Danmark 😃 Glad midsommar! Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja du, och ingen scrapping blir det, trots att jag hämtade mitt nya kit igår. Det blir segling nu några dagar sedan vet vi inte riktigt. Tack för dina ord om layouten! Glad Midsommar till er också! Jag hoppas på wifi, men med Danmark vet man aldrig haha. Kram

      Radera
  2. Ingen rast och ingen ro..full rulle hela tiden men säkert skönt att segla iväg...önskar er en fin midsommar..Kram Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jojo haha! Glad Midsommar till dig också Gunnel!

      Radera
  3. Så roligt att få se alla dessa härliga och roliga bilder från er semester. Jag njuter i fulla drag. Ha nu en riktig härlig seglats och önskar er en fin midsommar! Kramar.

    SvaraRadera