Translate

torsdag 2 juni 2016

The Studio Challenges

Idag blir det en layout till The Studio Challenges som har en moodboard under maj månad som varar några dagar till.


Jag använde också Studio Callicos söndagsskiss som jag gillar.


I moodboarden inspirerades jag av färgerna och texten You are my sunshine.


Vit CS med stämplad färg med en bit av en plastficka, papper från Studio Callico, ja också dom där lite olika dekorationerna från här och där. Dokumentation på en av tagsen med några knappar och sytråd. Foto på barnbarnsbarnen Alva och Alice.




6 kommentarer:

  1. Super härlig skiss med en såå snygg tolkning och moodboarden har du också fångat så bra. En så härligt glad layout med läckra färger. Stilren och snygg och ändå många fina detaljer. Hoppas ni har det alldeles underbart! Jag har just fixat Marthas hår för balen och dessutom fyller Astrid 5år idag så vi ska ha kalas ikväll då vi tittat klart på balen... mycket nu. Kram ♡

    SvaraRadera
  2. Tack! En liten detalj där bara som jag retar mig på haha! Hoppas håret blev bra så att både du och Martha blev nöjda. Förstår att det är mycket nu också studenten snart nu. Hoppas ni hade ett roligt kalas. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glöm den detaljen var det nu är!! Ja vi blev nöjda bpda två m håret och det höll hela kvällen :) Hon var så FIIIIN!!! Kalaset var också trevligt ♡ kram

      Radera
  3. Very cute, you nailed the colour combo. Thank you for playing along with us at the studio x

    SvaraRadera
  4. Absolutely adorable! What a great combination of challenges and fantastic palette! Thanks so much for playing along with us in The Studio!

    SvaraRadera
  5. This is sweet - love the tags!

    SvaraRadera