torsdag 23 juni 2016

Hemresa

Igårkväll var vi hemma vid midnatt, en lång dag som ändå gick väldigt bra! Det har varit bra restider, förra onsdagen fick vi tid för sol och bad när vi kom fram och igår hade vi hela förmiddagen att utnyttja.

Mycket som var sista denna dag, sista frukosten..... Nu är det slut med att gå till dukat bord.

Slut med Lollo och Bernie!

En del av oss tog oss direkt till poolerna efter att vi checkat in vårt bagage, vilket vi kunde göra på hotellet!

Vi ska också stäva hemåt denna dag.

Sista grabbasnacket, fast jag vet ju inte hur mycket dom snackade, några har ju "annat" för sig....

Tuva försökte stänka lite vatten på dom och det hjälpte nog.

Nu tar det tid innan jag har chans att träffa dessa söttöserna igen.

Och dessa systrarna Tuva och Alva som haft så roligt i poolerna.

En kort balkongsittning, det har inte blivit så mycket på vår balkong.

En sista match i spelrummet.

Så sitter vi här och väntar på bussen.

Framme på flygplatsen och sista fikan och vattenflaskorna måste tömmas.

Ett minnesfoto för töserna! Jag har många fina foton att scrappa framöver.

Efter flyget kom Harald och jag med ett tåg som de andra inte hann med, vi skingrades vid bagagehämtningen och vi trodde att de andra redan var på tåget som stod inne när vi kom ner och blev stoppade med passkontroll. Dom andra fick vänta ytterligare en timme, synd och vi missade alla kramar! Tusen tack till alla som gjort denna resa möjlig och vi fick möjlighet att umgås med er!

Jag vill också tacka alla er som kommenterat, jag har inte tagit mig tid att svara, men jag är så glad för alla kommentarer jag får.

1. Tänk så fort en vecka går. Jag har följt er på bloggen och njutit av alla fina bilder du lagt ut. Jag förstår att ni haft trevligt. Det är minnen som ni kommer att ha med er längre. Välkomna hem till Höganäs. Vi har saknat er här. Kram!

1. Tack Gun, lika härligt att vara hemma som att vara på resan som har varit helt underbar, just att få dela det med familjen. Ha en härlig midsommar nu så ses vi därefter! Kram

2. Tusen tack själva! Det har varit en helt underbar vecka💕

3. Skönt att höra att hem resan gick bra och att ni är på plats igen. Har varit härligt att följa er som sagt! !♡ kram

1. Tack snälla Anna och för dina kommentarer under resan, de gör alltid mig så glad! Kram