Translate

tisdag 7 juni 2016

Cykling

En långcykeltur idag, 3,5 timmar, ca 3 mil, jag blev jättetrött på slutet när vi hade motvind sista sträckan hem. Annars en helt underbar cykling i vår vackra natur och jag blir så nöjd när jag både rör mig och vistas i sommargrönskan. Min syster Anita och jag cyklade först till Farhult, tillbaka till Jonstorp, Rekekroken, Svanshall, Skäret och sedan in mot Södåkra, Fjälastorp och Strandbaden. En massa kontroller på Cykelorienteringskartan.







Skön fikastund.




Ikväll var jag till sonen Joel för att hjälpa Amanda med en grej. Det är fint i deras trädgård nu.

4 kommentarer:

  1. Fantastiska sommarbilder...du är duktig..Skåneland när det är som bäst...Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tack, det är så vackert överallt och lärkorna sjunger, underbart. Kram

      Radera