Translate

söndag 12 juni 2016

ChallengeYOUrself

Idag har jag gjort en layout till ChallengeYOUrself och haft riktigt roligt med den. Denna månaden ska man använda valfria former. Och som alltid ha foto på sig själv.



Ja, alltså jag skrattade själv! En massa spillbitar från Studio Callico som jag skar i 5x5 cm och sedan satte lite omlott. Känns som en färgbomb. Några gamla id-foto på mig och lite små texter. Knappen med texten hittade jag häromdagen i vår stickaffär, den och flera andra som hon sålde ut, jättehärliga.


Jag satte bara lim i ovansidan så att det blev lite luft.

18 kommentarer:

  1. Fräckt, som ett lapptäcke!

    SvaraRadera
  2. Tok läckert säger jag bara!!! Otroligt häftigt helt enkelt, jag gillar det massor. Blir så glad av den. Härligt :) KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, när jag städade upp igårkväll upptäckte jag en grej jag skulle haft till vänster om fotona, jag blir så irriterad på mig själv, inte första gången jag "glömmer" något som jag planerat. Fast jag tycker ändå den är rätt kul! Kram

      Radera
  3. Christel, your layout is absolutely amazing! I love the way you used squares here - so creative and beautiful! And such a wonderful way to use up scraps, too! Thank you so much for joining us at Challenge YOUrself this month! We are very happy that you did!

    SvaraRadera
  4. Christel, your layout is beautiful! The square pieces, embellishments and stitches are perfect! Thanks for joining us at Challenge YOUrself this month!

    SvaraRadera
  5. This is totally clever, love everything about it! Thank you for playing along with us at Challenge YOUrself.

    SvaraRadera
  6. Great take on our challenge this month! Love the creativity here and the colors. Thanks for joining in with us at Challenge YOUrself

    SvaraRadera
  7. Love your layout with all that squares !!!
    Great job ! :)

    SvaraRadera
  8. Very nice layout, many colors but it works very good. Thanks for playing @ challengeyourself!

    SvaraRadera
  9. LOVE the way you layered and used the squares!! So clever!! Thanks for playing along with us at the Challenge YOUrself Blog!

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig LO Christel! Som ett färgglatt lapptäcke med fina detaljer. Unikt! Tack för att du delar med dig till oss på CYS! Åsa xx

    SvaraRadera
  11. Oh so colorfully and cleverly done. Fabulous!

    SvaraRadera
  12. i like everything!!!!!, all the components!!!!.
    Thank you for your participation with us in Challenge yourself.
    kisses. Ceci

    SvaraRadera
  13. i loved the seams , the papers , the tittle !!!!, really, everything!!!

    SvaraRadera
  14. So lovely! Thanks you playing with Challenge YOURself!

    SvaraRadera
  15. Beautiful layout! I love all the patterns. Thanks for joining in with us at Challenge YOUrself! :)

    SvaraRadera