Translate

måndag 13 juni 2016

ARTastic Challenge

Idag blir det en layout till ARTastic Challenge Blog. De har en rolig utmaning denna månaden, svart, vitt och en valfri accentfärg.


Min valfria färg blev turkos.


Papper från Glits samt turkos CS. Jag är inte så nöjd, den är alldeles för strikt, ibland blir det så, men jag önskar att jag kunde vara lite mer sådär slarvig. Igår hade jag mycket roligare med den layouten. Efter inspiration av vännen Anna så sydde jag några korstygn på hjärtat fast det syns dåligt, blev sådär. Det är faktiskt mistfärg på bakgrundspappret men det syns knappast i fotot. Foto på barnbarnet Wille, några år gammalt.

14 kommentarer:

  1. Så hyggelig å se en skandinav på ARTastic :) Så flott side du har laget. Stilig oppsett, flott papir og kjempefine detaljer :)
    Takk for at du deltar hos ARTastic! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, alltid kul utmaningar!

      Radera
  2. Härligt färgval!!! Så snyggt med turkost mot det svartvita! Och fotot är så läckert! Jag gillar både layouten och pappren, kul med omväxling tycker jag. Lekfullt kontra striktare linjer. Och så är det så roligt att du hänger på så troget hos oss på ARTAstic :)KRAM Anna ♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är snäll du, ja färgen är det ju inget fel på haha! Kram

      Radera
  3. Lovely take on the challenge. Really like your background and I can see this is where you have taken the inspiration. Thank you for sharing with us at ARTastic
    Mary

    SvaraRadera
  4. Pretty colour! I like the title too. Thanks for creating with us at ARTastic!

    SvaraRadera
  5. Love the blue Christel and it all works so beautifully together. Many thanks for joining in with us on ARTastic.

    SvaraRadera
  6. Nice, clean take on the challenge! Love the pic!! Thanks for joining our challenge at ARTastic :)

    SvaraRadera
  7. I would like to be more clean & LESS messy... LOL! We always want different to what we are or have!!! This is a lovely page...the rows of hugs & kisses work a treat I think! Always so lovely to come see what you've done for us at ARTastic:):))

    SvaraRadera
  8. Thank you so much for joining us this month at ARTastic. I am just loving this fantastic page with this fantastic photo. :)

    SvaraRadera
  9. Super cool layout. I love how you have highlighted the colour in the photo with your papers and embellishments. Thanks for playing along with the ARTastic challenge this month.

    SvaraRadera
  10. Gorgeous colour to choose with your black and white. And the balance you created with the colours is really good. Such a cute photo of great concentration. Thanks for joining in with our challenge at ARTastic, its always a pleasure seeing your pages.

    SvaraRadera
  11. Great job!
    Thanks for creating with us at ARTastic!

    SvaraRadera
  12. Jag tycker att layouten är jättesnygg! Men jag förstår vad du menar. Jag tycker ibland att mina layouter blir lite för kantiga och gillar bättre när de inte är det. Snygg banner också! :-)Tack för att du är med och tävlar med oss på ARTastic!

    SvaraRadera