Translate

söndag 3 april 2016

Sporthallen

Under förmiddagen fick vi upp de nya familjetavlorna. Jag gjorde de sista layouterna under gårdagen och idag och Harald hjälpte mig att sätta upp tavelhyllorna.


Denna är med sonen Andreas och hans familj. 


Sonen Joel och hans familj.


Dotter Mia och hennes familj, båda barnen är gifta och därför är de också med. Jag vet inte riktigt hur jag ska lösa detta framöver när fler av barnen har långvariga etablerade män/fruar/sambos.


Jag har ju gjort layouter med Haralds dotter och son tidigare och visat och sedan finns det också en tidigare layout med barnbarnsbarnen som dock inte är med svartvita foto. De växer och förändras snabbt så jag gör väl en ny framöver.

Harald åkte ner och fortsatte med vår båt. Solen ville inte visa sig idag, men jag cyklade ner med fika innan jag fortsatte till Sporthallen.



Först var jag behjälplig på tvillingarnas simskola. Jag gillar ju själv vattenaktiviteter och det är roligt att se hur mycket dom utvecklas i vattnet. Dom är verkligen duktiga.






Efter simningen tittade vi på när pappa Jonathan spelade innebandymatch.




Det är roligt att titta på, ett väldans tempo hela tiden. 


I pausen passade töserna på att prova sina klubbor.



Höganäs låg under och när halva sista perioden gått så cyklade jag hem, jag var så himla trött och hungrig.  Tyvärr missade jag då upplösningen som slutade 4-4. Bra gjort till slut.

2 kommentarer:

  1. Åhh!!! Vilka härliga familje tavlor det blev!!! Så läckert med olika färgtema och med lite olika former. Jätte snygg ram med olika papper på den röda layouten:-) Alla är så fina på sitt sätt. Härligt med små tjejerna i badet, otroligt duktiga och duktiga föräldrar och du som orkar hålla igång det. Det krävs ju lite att få ihop det. Hoppas ni har solen idag då för här är det regn i luften och grått. Men igår sken solen på oss här :-) Ha en bra dag! Kram Anna :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag är så nöjd med dom själv, var och en är fina, men det blev lite för mycket på väggen. Fast vi vänjer oss nog haha! Jag är iallafall glad över att se alla så där samlade. Idag har den riktiga värmen kommit till oss, ingen sol men det gör ju ingenting. Kram

      Radera