Translate

torsdag 11 februari 2016

Vattenpilates

Oj, vilken träningsvärk, jag fick ta alvedon inatt för att kunna sova och just nu känns det kan jag säga. Men, det gör nog gott skulle jag tro. Nya tag idag, vattenpilates, vilket är av en annan sort och träningsvärken kändes inte så mycket i vattnet.


Syster och jag cyklade ut idag eftersom jag skulle handla på ICA på hemvägen.


Det blev en liten promenad hem till dottern med lite varor och några uppmuntringsblommor i influensatiderna. Jag blev inte insläppt haha!



Vårarbetet har tydligen börjat.


Det var en häftig himmel nere vid badet idag.



Layouten idag är till Let´s Get Skethys andra skiss denna månaden.



Jag satte fotona på motsatta sidan för att passa titeln med pil åt det hållet. Jag upprepar det där med dubbla papper, tyckte det blev fint och lite roligt. Cirklarna har jag stansat ut av mönsterpapper från Studio Callico. Vit CS som jag sprayat med silver. Fotona som är fyra istället för tre är på barnbarnsbarnen Alva och Alice från deras 3-årsdag då Alva fick ett silverdiadem och öronhänge som hon hade på sig hela kvällen. 

18 kommentarer:

  1. Blommorna var underbara, tack! Vilken fin scrap på töserna ... man blir alldeles glad av den🎈👭

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod, skönt att du är bättre! Kram

      Radera
  2. Tränar så du får ta Alvedon!! Ta det liiite varligt ;) Vad du är gullig som piggar upp Mia med lite blommor , det behövde nog hon <3 Men en så häftig LO med dom cirklarna i lager och sydda på rad!! Läckra papper och så mysigt med fotona på rad sådär!! Super inspirerande!! Och dom är ju så sööta tjejerna!! Astrid har ett diadem med rosaglittriga katt öron på som hon har på sig ALLTID!! Det kan gå med något annat diadem i nödfall med det är favoriten, haha :) Lite tokig är hon allt. Kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Ja, dom där barnen är ju så roliga och man ser deras personlighet så tidigt. Att få följa tvillingarna är så kul, dom är så olika trots att dom växer upp tillsammans samtidigt. Kram

      Radera
  3. Du är en fighter!! Önskar jag hade lite av ditt go i mig. I dag lyser solen och snart är vi på väg till Bamserummet. Ha en bra helg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha Ulla, ja alla är vi olika och vi får vara nöjda med hur vi är (inte lätt alltid). Det låter trevligt med Bamserummet, hoppas ni fick in fin dag! Kram

      Radera
  4. So very cute page ! All the best from LGS-~

    SvaraRadera
  5. Awesome page. I Love what you did with the sketch. Thanks for joining us at Let's Get Sketchy.

    SvaraRadera
  6. Snyggt med cirklarna!! Gillar din tolkning av sketchen. Tack för att du är med och tävlar på LGS!

    SvaraRadera
  7. Lovely page!Thanks for jojining us at LGS!

    SvaraRadera
  8. This is so cute!!!! Love it!!! Thank you for joining us @LGS!

    SvaraRadera
  9. Such cute photos! Love the stitched circles! Thanks for sharing at LGS!

    SvaraRadera
  10. Beautifully done, thank you so much for joining us at LGS, we love having you there!

    SvaraRadera
  11. Great take on the sketch, lovely photo's!!
    Thanks for joining us at LGS..

    SvaraRadera
  12. Great layout and take on the sketch! Thanks for joining us @LGS :)

    SvaraRadera
  13. Super cute photos, great take on the sketch. Thanks for joining in at Let's Get Sketchy.

    SvaraRadera
  14. Super grate take on the sketch!!!!
    Love what you did with those circles:)
    Thanks for sharing it with us @LGS!

    SvaraRadera