Translate

tisdag 8 december 2015

Tisdag

Ny skiss hos Veckans skiss och jag är med som vanligt. En fin skiss denna.



Jag använde vit CS med lite miststänk och pärlor, mönsterpapper från Studio Callico,  en stor tag och en ram. Jag valde ett textkort istället för foto upptill + lite annat. Foto på mitt barnbarn Ebba som är en sådan gullig och omtänksam tjej.

Idag kände jag mig äntligen lite bättre och en promenad blev det.


På ett dygn har högvattnet bytts ut mot lågvatten, vad det kan gå fort.


Rester från stormen, här gick vattnet över muren och den här lilla båten har nog hamnat lite fel.




Vägen på inmalningen har förstörts lite igen, den blir liksom underminerad vid varje stor storm.


Lite grått väder idag och Kullaberg låg i ett stort dis.

Ikväll fick vi besök av barnbarnet Anna, först fick vi passa hennes hund Alexia. Det gick bra, hon är så söt, men hon saknade sin matte.


Hon pendlade emellan ytterdörren och mitt knä.



Det är alltid roligt när Anna kommer även om det inte är så ofta nuförtiden. Mycket skratt blir det!

2 kommentarer:

  1. Bra att förkylningen blivit lite bättre iallafall, men inte kul om det satt sig på balansen...Balans har du i din fin layout iallafall :) Underbara papper, så fin tjej och det blev ju jättebra med ett text kort där uppe... tack för den ide'n!! Gillar den här layouten massor, så snygg!! Tack för en mys stund med kaffet så här på morgonen innan jobbet och dagis... KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack snälla, du är vitsig du.... haha! Nu ska jag hugga in på CiliinPapers skiss! Kram!

    SvaraRadera