Translate

torsdag 3 december 2015

Krasslig

Jag är inte sådär helt i form, förkyld, ont i halsen, magsmärtor och trött, men det går över, får bara ta det lugnt några dagar. Jag orkade iallafall ta mig an en liten städning hos dottern, så det var bra. Mer än så har det inte blivit idag. Barnbarnet Amanda behövde hjälp med körning till hennes ridställe på Söderåsen och Harald tog sig an det, mamma Petra var också med så jag kunde hålla mig hemma och vila.


Jag kan visa en layout som jag gjort tidigare. Jag vann en gästdesignplats hos White... with 1 och nu blev det dags. Denna månaden har de denna färgkombon


Om ni vill gå in och kolla på mig så är den aktuella länken här.


Jag gjorde denna, vit CS som jag stämplade med blå mist med plastpåse och stämplade sedan småstjärnor. Mönsterpapper från American Craft och jag punchade ut en massa stjärnor i vitt och blått papper, en flair och några textdekos samt texten Stars. Foto på barnbarnsbarnen Alva och Alice.

9 kommentarer:

  1. OJ OJ OJ!!! Detta är bara SÅ snyggt Christel!! Jag är såå imponerad!!! Gillar ALLT!! Du är så värd att vara gäst hos dom :) Du sopar mattan med dom andra. Nu hör jag ordet LIFTA igen ;) haha!! Mindre kul däremot att du inte är pigg :( Självklart måste du städa lite ändå....nåja du är ju vuxen och bestämmer själv ;) Tack för att du orka inspirera trots förkylning <3 Kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, tack, tack (också för kommentaren på White... haha). Ja ibland kan jag glimra till liksom, gillar den själv. Och du, lifta på, din senaste är ju helt fantastisk! Kram

      Radera
    2. Tycker du glimmrar ALLTID jag!! På alla sätt och vis!! Du är en undebar person Christel<3 Kram

      Radera
  2. Såja, stort grattis och vilka fina färger!

    SvaraRadera
  3. Vilken toksnygg layout!!! Väldigt fint med det blå-vita o alla stjärnor. Grattis till vinsten o GD platsen! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Åsa, roligt att du gillar den! Kram

      Radera
  4. Supersnyggt!!! Jag gillar allt. Du har lyckats så bra med färgerna på pappret och fått i hop allt med alla fina stjärnor. Å man blir liksom glad av den också :-) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carina, det gör mig glad också!

      Radera