Translate

torsdag 12 november 2015

Vattenpilates

Dags igen för vattenpilates och idag var Pernilla (ledaren) snällare mot oss. Jag kunde hålla styr på kroppen och vippade inte som en sån där gumma ni vet. Det är en skön stund och jag har bestämt mig för att fortsätta nästa år. Jag cyklade för att göra ärenden och hem till kusin Gun för en pratstund. Jag fick värma min viktväktarsoppa hos henne eftersom jag vid det laget kände mig helt vimsig.

Dagens layout är till Challenge YOUself och deras novembertävling. Det är en bingobricka att välja av. Jag valde den sneda raden & You och tårtpapper.



Jag har ett bakgrundspapper från American Craft och mönsterpapper från My Minds Eye, ett tårtpapper och text you & me i guld liksom en del dekorationer. Foto på mig och maken Harald där vi håller en guldram, det är från barnbarnets bröllop i somras.

Kvällen ägnades åt Fotoklubben, vi hade medlemsmöte med bildkväll då vi tittade på medlemmars bilder och gav kritik. Det är väldigt lärorikt och bra. Trevlig kväll.




10 kommentarer:

  1. Åh! Ni är sååå fina tillsammans Harald och Du <3 Och en jätte jätte fin LO också. Så snyggt med det trä bg pappret!! och din kompositon är så bra. Och prickar+ guld = mums. Underbart alltsammans :) KRAM Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, den var rolig att göra, jag gillar fotot som Mias exman tagit. Kram

      Radera
  2. Förresten, GRATTIS till din featuring hos Lasting Memories!! YAY!!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack, bra att du har koll, det tar alltid lite tid för mig, men jag har börjat fundera på nästa skiss där!

      Radera
  3. What a beautiful layout, Christel! I love your take on the tic-tac-toe challenge and am so happy that you joined us at Challenge YOUrself this month! Thank you!

    SvaraRadera
  4. Great layout. Thank you for joining us at Challenge YOUrself x

    SvaraRadera
  5. Lovely layout with that darling photo - you've added such nice details to the page.

    SvaraRadera
  6. beautiful -love that you chose gold and white accents to accent the lovely photo and gold frame! love it! Kate (Challenge YOUrself)

    SvaraRadera
  7. Jättefin layout på dig och Harald! Älskar ditt bakgrundspapper och inslagen av guld! Tack för att du delar med dig av ditt fina arbete hos oss på Challenge YOUrself! Kram Åsa

    SvaraRadera