Translate

måndag 23 november 2015

Kaallt

Vi är inte vana vid sådan kyla i Skåne, 13 grader kallt imorse, men väldigt fint väder. En kort promenad blev det.









Idag visar jag en layout gjord till White...with1 och deras novembertävling.

Det är lila och inte direkt min färg, dom lyckas alltid utmana med sina nyanser.


Min ser lite ljusare ut ser jag, men lila är det iallafall. Lila CS med vit acrylfärg, wellumpapper och stansade hjärtan, några stjärnor ur samlingarna, pärlor samt löv och tagen från SC. Ett alldeles nytt foto på snön vi har här i Skåne i Sverige just nu.

8 kommentarer:

  1. Det här är bara "smashing" och spot on Christel!!! Så snyggt!! Och det trots att lila inte heller är min favorit.Allt gör sig så bra ihop och med det vackra vinter fotot!!! Jätte fin titel,den har nog jag också....och den passar ju perfekt här. Tänka sig att vi har haft samma temperatur ute här och hos er idag! Hör nog inte till vanligheterna skulle jag tro. Tack för en härlig stund såhär efter maten!! Kram ♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack, svår färg som sagt, men kul att utmana sig själv lite. Nu ska det bli milt igen här hos oss, så ni lär nog gå om, det är verkligen inte vanligt med denna snö och kyla, blandade känslor faktiskt. Kram

      Radera
  2. Hi..Your layout looks amazing, I love the hearts in the banner up top of your page.. love the snow photos.. thanks for joining in with White With One this month..

    SvaraRadera
  3. Such a gorgeous page. Thanks for joining us at WW1 :)

    SvaraRadera
  4. Love your layout! The title looks fabulous! Thanks for playing along with our grape challenge at White with 1!

    SvaraRadera
  5. What a pretty layout. Thanks for joining with us at WW1.

    SvaraRadera
  6. This is just such a very pretty layout. Love the photos, as I don't get snow where I live so they always so amazing to see how everyone lives in these climates. Thanks for playing along at WW1

    SvaraRadera