Translate

tisdag 6 oktober 2015

Tisdag

Tisdag är det dags för en ny skiss hos Veckans Skiss och denna veckan är det en skiss som jag gjort.


Min egen tolkning är denna


Vit CS med tags från SC mönsterpapper. Lite olika dekorationr och en flair. Foto på barnbarnen Ebba och Sanna från Ellinors bröllop 2014.

Jag gick en lång promenad idag, blev 6-7 km faktiskt och gick bra bortsett från att jag blev riktigt trött och ont gör det. Men, nu är det bara att komma igång igen. Höstligt väder och friska vindar, väldigt härligt.


Presentjakt som vanligt och ett besök på bl a Saluhallen.



Inom på Sandflyget och träffade Sixten (och Petra).


Kastanjer


Årets sista maskros?




Jag tittade till vår båt som nu står i vintervila med en till saluskylt på sig.


Åh, snart slut på min fastedag!

4 kommentarer:

  1. Ja som jag redan sagt så är din skiss med tillhörande tolkning såååå snygga båda två!! Gillar tagsen och en massa mysiga detaljer som gemen och flairs.. Satte mig faktiskt en kort stund sent igår kväll och började flytta runt lite papper och foton till din skiss :) Du är så duktig och ståndaktig i din motion och fastande!! Var rädd om dig bara!! Är Harald piggare ?! Kram Anna :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna, jag ser fram emot din tolkning, blir säkert något jättefint. Ja, Harald har stigit upp idag haha! Kram

      Radera
  2. Verkligen tokgillar din tolkning! Så snyggt med alla tagsen och färgerna. Kram Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carina, uppskattar dina ord! Kram

      Radera