Translate

torsdag 22 oktober 2015

Segar på

Vattenpilates idag och jag höll på att drunkna, haha! Efter det förbarmade sig Pernilla, instruktören över mig och talade om vad jag gör för fel och kanske, börjar jag lära mig och fattar att jag måste spänna alla muskler istället för att vara avslappad. Som Pernilla sa "det är bra när det kommer nya för då ser man skillnaden mellan de som gått länge och de som är nya"!

Jag gjorde en ny layout idag till tävlingen Scraptober jag skrev om igår. Först klippte jag sönder den jag gjorde igår så slipper jag irritera mig över den. Frågan är bara om den jag gjorde idag blev särskilt mycket bättre, men den använder jag, får sluta med att vela sådär.








Jaha, och så blev den till slut, ett ganska mörkblå CS med ett guldtextplast ovanpå, mönsterpapper från Bo Bunny i turkosgrönt och rosa och text och dekorationer i brunt. Då har jag använt alla färgerna i paletten. Två washitejp, ett som en fotoremsa och ett med guldplus. Fotot är ett helt nytaget foto på mig själv så då borde jag fått till det så långt iallafall. Jäklar, vad svårt det var att få till det!


På eftermiddagen idag var det styrelsemöte i Fotoklubben och färden gick till Tom i Ängelholm. God fika, trevligt och ett bra möte.



Harald var och lyssnade på barnbarnet Ina på Tivoli i Helsingborg. Musikgymnasiet där hade spelning och det hade gått jättebra, men inga foto får läggas ut.

19 kommentarer:

  1. Fantastic photo and fantastic page. I love that text overlay on top of the vivid blue, so eye catching. Thanks for using the sketch from The Memory Nest.

    SvaraRadera
  2. You did an amazing job with all four challenges! I absolutely love your wonderful layout. Thank you so much for linking it to Challenge YOUrself and Scrap our Stash for Scraptober Fest!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you, it was so fun but a little difficult, remember everything, hihi!

      Radera
  3. This is SO TERRIFIC! Very creatively doe-love that background paper! Thanks for joining us at THE MEMORY NEST!

    SvaraRadera
  4. Hello!! Love this fun page, brilliant background and lots of fab details. thank you for joining us at SCRAP OUR STASH this month. x

    SvaraRadera
  5. Fantastic take on all four challenges. Thank you for joinng us at Scrap Our Stash.

    SvaraRadera
  6. So fab and lovely design. Great details and stash use.. Thanks for your entry in our challenge at Scrap Our Stash! {SOS}

    SvaraRadera
  7. Another fabulous layout Cristel! Love that backgroud paper! Thanks for linking up with us for the ScraptoberFest Challenge.
    Lynn ~ Challenge YOUrself!

    SvaraRadera
  8. absolutely awesome and so inspiring! LOve that bold blue background and the gold overlay! Beautiful! Kate (Challenge YOUrself)

    SvaraRadera
  9. What a beautiful page! I love the blue background!! Thank you for joining us at Scrap Our Stash for Scraptober Fest!

    SvaraRadera
  10. Such a beautiful page and picture!!! Love all the products you used!! Thanks for playing along with the Scraptober challenges and for linking up with The Memory Nest! Hope you will stop by and play along with our monthly challenges!!

    SvaraRadera
  11. Great layout and use of the washi tapes! Thank you for playing along with all (4) ScraptoberFest challenges and linking up with Scrap Our Stash!

    SvaraRadera
  12. Fantastic job combining all the challenges! Great selfie, too! Thanks for joining Scrap Our Stash for Scraptoberfest!

    SvaraRadera
  13. You did an amazing job with the colors on this page. It's a fine layout with wonderful balance.

    SvaraRadera
  14. Nice layout! Love the stickers! =)
    Good job in all the challenges! Thank for participating in the Scrap Our Stash Challenge!

    SvaraRadera
  15. AWESOME Layout - LOVE your paper and washi choices!! Thanks for playing along with all of the Scraptoberfest Challenges ~ Sherri, DT The Memory Nest, Challenge YOUrself, and Scrap Our Stash!

    SvaraRadera
  16. Meeen trodde jag hade kommenterat denna redan... Skäms på mig! Denna blev jättebra! Gillar dina dekorationer massa! tack för att du är med oss på Challenge YOUrself och tävlar! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera